UlicaEkologiczna.pl
archiwum

Drugie życie produktu

Przekonaj do świadomych wyborów konsumenckich!
Celem konkursu Young Talented Committed (YTC) ma być przekonanie odbiorców do świadomych i odpowiedzialnych wyborów konsumenckich.
Jak to zrobić? Organizatorzy zapraszają do tworzenia plakatów reklamowych i spotów inspirowanych drugim życiem produktu, które pozwolą inaczej spojrzeć na proces jego tworzenia, produkcji, fair trade, recykling i ponowne przetworzenie. Celem projektu powinno być zwrócenie uwagi na istotę odpowiedzialnej produkcji i konsumpcji.
Konkurs na temat zrównoważonego rozwoju kierowany jest do wszystkich osób kreatywnych zaangażowanych społecznie. Young Talented Committed towarzyszy konkursowi na Kampanię Społeczną Roku, który odbywa się już po raz trzeci. Wyłonić ma najbardziej skuteczne i interesujące kampanie realizowane w Polsce w roku 2010. YTC natomiast skierowany jest do tych, którzy czują, że reklama to nie tylko narzędzie zwiększające konsumpcję, lecz także środek do zmiany świata na lepszy. Konkurs kierowany jest zarówno do twórców profesjonalnych, jak i amatorów, osób indywidualnych, firm i instytucji.
Założenia formalne:

  • film (30 sekund) lub plakat A4 (w formacie JPG lub PDF)
  • krótki opis insightu (2-3 zdania, z czego wynika pomysł i jakiego problemu dotyczy) oraz opis idei kreatywnej (2-3 zdania)
  • technika dowolna – zarówno filmu, jak i plakatu
  • grupa docelowa, do której ma być skierowana reklama – młodzi ludzie w wieku 16-35 korzystający z internetu

Inspiracją mogą stać się reklamy zamieszczone na www.kampaniespoleczne.pl oraz znajdujące się na portalu prezentacje specjalistów z dziedziny reklamy i projektowania graficznego. Projekty można zgłaszać do 30 marca br. Organizatorami są Fundacja Komunikacji Społecznej i portal www.kampaniespoleczne.pl.
Więcej informacji na stronie konkursu http://www.kampaniespoleczne.pl/konkurs/konkurs_ycc.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wybór redakcji