UlicaEkologiczna.pl

Ekopaczki – Regulamin

Regulamin wysyłki promocyjnej „Ekopaczki”

I. O FIRMIE

Administratorem portalu internetowego www.jestem-eko.pl, jest Agnieszka Pocztarska, zamieszkała przy ulicy Przy Bażantarni 13m52B, 02-793 w Warszawie, zwanym dalej Sklepem.

Dane kontaktowe:

Telefony kontaktowe: 606 428 501

e-mail: kontakt@jestem-eko.pl

Podmiotem realizującym zamówienia jest Bio i Eko Sp. z o.o.z siedzibą w Katowicach przy ulicy Mielęckiego 3, o numerze KRS: 0000382221, numerze REGON: 241923494 oraz numerze NIP: 634-278-34-22

Dane do wpłaty:

“Bio i Eko” Sp. z o.o.

ul.Jagiellońska 8/1,

40-035 Katowice

Citi Handlowy: 76 1030 0019 0109 8530 0042 5846

II. PROCES SKŁADANIA ZAMÓWIENIA

1. Zamówienia są składane przez Klienta, który ukończył 18 lat przez formularz znajdujący się na stronie ulicaekologiczna.pl

2. Zamówienia można składać przez całą dobę – za wyłączeniem przerw technicznych, o których Klient będzie poinformowany na stronie Sklepu.

3. Warunkiem realizacji zamówienia przez Sklep jest prawidłowe wypełnienie przez Klienta formularza zamówienia.

4. Po zakończeniu procesu opisanego w punkcie powyżej, dochodzi do zawarcia umowy w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego pomiędzy Sprzedającym – Sklepem, a Kupującym – Klientem.

5. Po złożeniu zamówienia Klient będzie otrzymywał automatyczne powiadomienia na jego adres mailowy o stanie realizacji zamówienia.

6. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za zamówienia składane w imieniu Klienta przez osoby nieupoważnione. Klient, w imieniu swojego bezpieczeństwa oraz ochrony danych osobowych, nie powinien udostępniać swoich danych dostępowych do konta w Sklepie innym osobom.

7. Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia lub jego anulowania, jeśli formularz zamówienia zostanie nieprawidłowo wypełniony albo Klient nie potwierdzi zamówienia w ciągu 3 dni roboczych od momentu jego złożenia (przy zamówieniach za pobraniem lub przedpłacie na konto).

8. W wyjątkowych przypadkach Sklep zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia z przyczyń od niego niezależnych. W takiej sytuacji Klient otrzyma stosowne powiadomienie oraz zwrot przedpłaty, jeśli została dokonana, w ciągu 7 dni roboczych od dnia anulowania zamówienia.

9. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim.

10. Klient może wprowadzić zmiany w swoim zamówieniu, kontaktując się telefonicznie lub mailowo ze Sklepem. Zmiany mogą zostać uwzględnione tylko do momentu braku podjęcia realizacji zamówienia przez Sklep.

11. Zamówienie zrealizowane nie może zostać anulowane lub zmodyfikowane.

III. REALIZACJA ZAMÓWIENIA

1. Proces realizacji zamówienia rozpoczyna się najpóźniej w ciągu 24 godzin od momentu jego złożenia i dopełnieniu wszystkich formalności przez Klienta, tzn. poprawnego wypełniania formularza zamówienia oraz jego potwierdzenia mailowego (w przypadku zamówieniach za pobraniem lub przedpłacie na konto).

2. Dostawy zamówień są realizowane na terytorium Polski za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.

3. Standardowy czas realizacji złożonego przez Klienta zamówienia wynosi 24h. W przypadku zamówień złożonych i opłaconych do godz. 12:00 w dni robocze przesyłka jest nadawana jeszcze tego samego dnia.

4. Do czasu realizacji zamówienia Klient powinien doliczyć czas dostawy, realizowany przez wybranego przez Klienta operatora:

– kurier UPS 48h

– Paczkomaty 7/24 48h

– Poczta Polska 72h

5. W przypadku braku możliwości zrealizowania zamówienia w standardowym czasie z przyczyn niezależnych od Sklepu, Klient otrzyma stosowane powiadomienie.

6. W przypadku niedostępności części towarów zawartych w zamówieniu Sklep skontaktuje się z Klientem w celu podjęcia decyzji o: częściowej realizacji, wydłużeniu czasu oczekiwania lub anulowaniu całości zamówienia.

IV. PRODUKTY ORAZ ICH CENY

1. Ofertą sklepu są spożywcze produkty ekologiczne, artykuły dla niemowląt i dzieci i asortyment drogeryjny.

2. Wszystkie towary znajdujące się w ofercie Sklepu są fabrycznie nowe, objęte rękojmią na wady ukryte i roczną gwarancją (w przypadku produktów objętych gwarancją producenta). Reklamacje będą rozpatrywane w oparciu o przepisy ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. z dnia 5 września 2002 r.). W przypadku gdy stroną umowy sprzedaży nie jest konsument, odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi jest wyłączona.

3. Sklep zastrzega sobie prawo do wycofania ze sprzedaży towaru/ów w dowolnym momencie. W razie wycofania produkty po złożeniu zamówienia przez Klienta, Sklep dołoży wszelkich starań, aby poinformować Klienta o zmianie w zamówieniu.

4. Zdjęcia i wizerunki wyrobów prezentowane w Sklepie nie są reklamą w rozumieniu prawa, a jedynie informacją handlową o wyrobach w rozumieniu Ustawy z dnia 28 listopada 2003r. (Dz.U. Nr 229 poz. 2274) i mogą nieznacznie różnić się od wyglądu rzeczywistego.

5. Ceny towarów znajdujących się w Sklepie są wyrażone w PLN (złotych polskich) i zawierają podatek VAT.

6. Cena towaru jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez Klienta.

7. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen w dowolnym momencie. Zmiana cen nie dotyczy zamówień przyjętych przez Sklep do realizacji.

8. Ceny towarów nie uwzględniają kosztów przesyłki, które są ujęte w odrębnym cenniku.

9. Sklep zastrzega sobie prawo do wprowadzenia czasowej obniżki cen wybranych towarów w ich ograniczonej liczbie (do wyczerpania zapasów) w ramach ich promocji lub wyprzedaży.

10. Promocje w Sklepie nie łączą się ze sobą.

11. Cenniki towarów nie stanowią ze strony Sklepu oferty do zawarcia umowy w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, a są jedynie zaproszeniem do składania oferty przez Klientów.

V. KOSZTY WYSYŁKI

1. Przesyłka kurierska

– przedpłata 19 zł.

– za pobraniem 22zł

2. Przesyłka Pocztowa

– list polecony priorytetowy 10zł (dotyczy jedynie drobnych przedmiotów o łącznej wadze do 1kg, bez możliwości wysyłania płynów)

– paczka pocztowa pobraniowa priorytetowa 19zł

Mniejsze przesyłki bez zawartości płynów, mogą zostać wysłane za pośrednictwem Poczty Polskiej lub Paczkomatu 7/24 za kwotę 11zł.

3. Sklep dopuszcza możliwość wysłania złożonego zamówienia zagranicę. W takim przypadku koszt jest ustalany indywidualnie na podstawie wagi zamówienia oraz kraju dostawy.

Przy wartości zamówienia powyżej 200zł – przesyłka kurierska GRATIS!

VI. FORMY PŁATNOŚCI

Sklep akceptuje następujące formy płatności:

1. Płatność elektroniczna

2. Płatność przelewem

“Bio i Eko” Sp. z o.o.

ul.Jagiellońska 8/1,

Katowice,

Citibank: 76 1030 0019 0109 8530 0042 5846

3. Płatność przy odbiorze umożliwia zapłatę listonoszowi/kurierowi w momencie otrzymania przesyłki.

VII. FAKTURY I PARAGONY

1. Dowodem zakupu jest dołączony do przesyłki paragon, który jest niezbędny w przypadku zwrotów lub reklamacji.

2. Jeśli Klient chce otrzymać fakturę VAT, należy przy składaniu zamówienia wypełnić odpowiednie pole w formularzu

VIII. ZWROTY I REKLAMACJE

1. Klient może zwrócić zakupiony towar bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty zawarcia umowy. Towar powinien wrócić w takim stanie w jakim został zakupiony tzn.: w oryginalnym opakowaniu, bez śladów użytkowania, wraz z dowodem zakupu (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.).

2. Zawiadomienie o zwrocie towaru/ów lub reklamacji należy składać w formie elektronicznej na adres e-mail: kontakt@jestem-eko.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu 606 428 501

3. Zgłaszając reklamację należy podać imię i nazwisko Klienta, nr zamówienia, nr dowodu zakupu oraz opisać przedmiot reklamacji.

4. Zwracany bądź reklamowany towar powinien być wysłany wyłącznie na adres BIO i EKO Hurtownia, ul. Mielęckiego 3 40-013 Katowice po uprzednim potwierdzeniu zwrotu przez biuro BIO i EKO.

5. Zwrot należności za zwrócone towary nastąpi w terminie 7 dni od daty otrzymania zwrotu towaru na wskazane przez Klienta konto bankowe.

6. Koszty odesłania towaru ponosi Klient. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.

IX. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

1. Administrator sklepu www.jestem-eko.pl oraz firma BIO i EKO Sp. z o.o. zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997r. Zgodnie z tą ustawą Klienci sklepu mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.

2. Dane osobowe Klienta podlegają ochronie, zgodnie z Polityką Prywatności Sklepu.

X. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego regulaminu w każdym momencie.

2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.

3. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wybór redakcji